söndag 30 september 2012

Innebandypremiär

Idag ska jag bege mig mot Idrottenshus på första gången sen i våras för att kolla in när systeryster spelar sin hemmapremiär i innebandyn. Ska bli riktigt roligt att gå dit igen och få heja lite på dom!! Bror har sin hemmapremiär nästa helg och då räknar jag med att ha en liten bebis här hemma istället för en stor mage och får nog hålla mig hemma.....Så det är bäst att jag passar på idag för sen dröjer det förhoppningsvis några veckor innan jag kan gå dit igen :)

Igår städade jag hela huset, dammade och damsög i hopp om att det kanske kunde skynda på saker och ting lite grann men det verkar inte ha fått den effekten, det enda jag har känt av är ännu mer ont i ljumskar och höfter! Typiskt! Har lite kvar att greja med här hemma som jag tänkte ta tag i imorgon istället och vila upp mig idag så jag har lite krafter kvar iaf :)

Ne om jag skulle laga mig lite mat och duscha innan det är dags att åka in till staden för att heja fram IBK:s damer till seger!!

Ha en underbar söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar