söndag 23 september 2012

Senaste veckan

Denna veckan har det vart full fart, jag har jobbat mina sista tre dagar på jobbet för en lång tid framöver, känns helt underbart skönt att bara kunna vara hemma, njuta och göra det jag känner för och orkar :) Känns också väldigt skönt att jag orkade arbeta de tre sista dagarna fullt ut utan att behöva gå hem tidigare någon dag som jag annars har gjort ganska ofta det senaste.......I onsdags var den sista dagen så dan innan var min snälla systeryster här och hjälpte mig att baka lite till dom på jobbet, vi gjorde kladdkakemuffins med supergod frosting på, dom var nog väldigt uppskattade för varenda en tog slut :)

 Syster läser recept för fulla muggar!
 
Dessa godingar bjöd jag mina kära arbeskollegor på.......
 
Vi har även hunnit med ännu ett besök hos barnmorskan och allt såg bra ut så nu väntar vi bara på att den lill* krabaten ska välja att komma ut......vilket jag hoppas på att den gör snart!! Oavsett så är det ju inte så många veckor kvar även om jag skulle gå över tiden, vilket jag är övertygad om att jag gör ;) Så det är väl bara att stå ut!
 
I fredags fyllde min underbara mamma år så då var vi där på kvällen och firade henne....där bjöds det på varm smörgåstårta och delicatokakor, super gott!! Tack så mycket mamma och hoppas du var nöjd med din dag :) Helgen har annars gått i lugnets tecken och vi har inte gjort speciellt mycket, vart ute och gått en sväng, handlat lite mat, bakat och blegat på tv mest!! Väldigt skönt men jag blir samtidigt ganska rastlös fort.......
Ganska dålig bild men så här såg magen ut igår.....bjuder på bättre bilder längre fram i veckan!
 



2 kommentarer:

  1. Snart är er bebis hos er med, då kommer det kännas som den alltid funnits! :)

    Tack!! Ja vi gillar namnen ihop, och var för sig med såklart!! ;)

    SvaraRadera
  2. Tack, min dag var härlig med mycket fina presenter och goa besök!!! Nu längtar vi efter å få träffa bebisen så kom snart!!!
    Kram mamma

    SvaraRadera