söndag 9 september 2012

25 årsfest!!


Igår va vi på 25 årsfest i Järpås byggdegård där vi firade söta Nathalie som fyllde år. Vi var ett 40-tal personer som var där och hade en super trevlig kväll som inleddes med ett antal tävlingar där mitt lag kom sist tyvärr :( Men det var roligt ändå!
Sen bjöds vi på exotisk planka med potatisgratäng som alltid är lika gott, o istället för tårta hade de bakats massa olika sorters kakor. En riktigt bra idé då det fanns något som passade alla och jag smakade på nästan alla sorter som va super smarriga allihop :)
 
Ett tag efter detta var det dags för dans och vid tolv kände jag att det var dags för mig att åka hem och sova lite, man är ju inte riktigt lika på längre ;)
 
 
Såhär iordning gjord har jag inte varit på väldigt länge men det roligt att göra sig lite fin ibland iaf :)
 
 
Hade en jätte trevlig kväll så TACK NATHALIE för en toppen fest!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar