måndag 17 oktober 2011

Röntgen

Imorn blir det till att gå upp tidigt för att först åka till Guldvingen och hämta min remiss till röntgen och sen fortsätta dit o sätta mig o vänta ett antal timmar antar jag för att få min högra handled röntgad.... ska bli skönt och få veta vad som är fel med den, eller om det bara är den där jäkla knölen som orsakar all smärta...... efter all målning och arbete i somras har jag fått en ganska stor knöl på handleden som gör nåt fruktansvärt ont och som hindrar mig från att kunna använda mig höger hand fullt ut vid vissa tillfällen som t.ex. på jobbet! O är det bara den här knölen som orsakar allt så blir det operation istället....

Jag hoppas inte det visar något annat på röntgen och att jag får en tid hyfsat snart så jag slipper gå runt och ha ont hela tiden!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar