torsdag 13 oktober 2011

Köket innan och efter...

Tänkte jag skulle visa er lite mer rum för rum hur det såg under uppbyggnad, när vi precis flyttat in och hur det ser ut nu..... o självklart så börjar jag med husets hjärta KÖKET :)
 Ett i stort sett tomt halvfärdigt rum....
 Överskåpen är på plats..och ugn plus mikro:)
 nu är även underskåpen på plats samt diskmaskinen, bänkskiva och diskhon..
 färdigkalkat...
 precis inflyttade, har hunnit med ett besök på Ikea och köpt oss ett köksbord och lampa, o Fredrik har fått sin kära kaffemaskin på rätt ställe!!

 o idag ser det ut såhär i köket, med köksfläkten uppe och gardiner i fönstret.....
 kyl och frys
Nu har ni fått en liten bild av hur det ser ut i vårt underbara kök, trivs verkligen hur bra som helst med det och än så länge har jag inte kommit på något som jag skulle valt eller gjort annorlunda just i köket...men det märks att man måste bo in sig ordentligt för jag har fortfarande inte fått ordning på skåp och lådor så att det känns bra, men det kommer väl med tiden ;))

2 kommentarer:

  1. Gud vad fint ni har det! Förstår om ni trivs bra i huset. Kul att du börjat blogga igen! =)
    kram

    SvaraRadera
  2. Tack så mycke=)
    Verkligen jättefint kök!! de har ni gjort bra=)

    SvaraRadera