måndag 17 oktober 2011

Datarummet

Ja vi tar väl ett till rum idag me :) jag fortsätter med vårt kontorsrum som jag inte riktigt har kommit under fund med hur jag vill ha det men det löser väl sig med tiden!

 Lite plast under innan golvläggningen...

 Nästan allt klart, bara det knepiga hörnet kvar..

 Helt färdigt :))

 O till slut ett färdigt rum med nymålade väggar, riktiga eluttag, fönsterbräda och lister :)

 Så här såg det ut den dagen vi flyttade in....

 några måander senare ser det ut så här istället!

o så här :)

1 kommentar:

  1. Vad kul att du hittade en tavla på sidan som jag tipsade om. =) Perfekt doppresent! Jag får nog oxå beställa en snart, frågan är vilken. =)
    vad gött med ett datarum, dom där expedithyllorna är så bra tycker jag.Har mina kläder i en sånn i garderoben, de rymmer mycket.
    Hoppas att du får en bra helg! =)
    kramar

    SvaraRadera