tisdag 25 oktober 2011

Fikadag!!

Idag har jag haft en riktigt fikadag....Först var min älskade tjejer här och lille Theodor såklart <3 Hade en jätte mysigt stund och kul att sitta och tjöta massa skit, det händer inte så ofta som man skulle vilja! Men det är väldigt roligt när det väl händer :)) Tack för en underbar eftermiddag tjejer <3

Lite senare på kvällen kom mamma, bror och syster förbi och hälsade på och även dom fick lite fika såklart :) Vi firade syster lite i förväg som imorn fyller hela 18 år :))) Så på söndag blir det kalas för henne hemma hos mamma och pappa.....

Inatt ska jag vara ledig och det ska bli såå himla skönt och förhoppningsvis får jag sova ut lite så jag slipper vara lika trött imorn som jag är idag......

Såg precis reklamen för Så mycket bättre som börjar på lördag och min stora idol Tomas Ledin ska vara me!! Ska bli spännande o se om det är lika bra som förra säsongen :)

Ha en trevlig kväll kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar