onsdag 28 april 2010

Tvätt, tvätt o tvätt....

Igår var jag hemma hos mamma och pappa för att låna deras tvättmaskin, fick ingen tid nere i källaren och hade inte tvätt på lite mer än två veckor så det var dags att tvätta. Tur att mamma och pappa finns och att jag fick låna deras istället!! Spenderade hela kvällen där igår och pluggande en del men satt även o pratade massor med både mamma och syrran och blev även bjuden på mat, mumsigt!! Idag har jag vart o hämtat all tvätt, det blev en del kan jag säga! När jag kom dit hade mamma vikt ihop massor av tvätten och det var bara några t-shirtar kvar att vika, tack snälla mamma! Nu slappar jag i soffan o väntar på Grey´s som börjar klockan nio, sen blir det sängen för jag är så jäkla trött idag, har vart i skolan från nio till fem. Är massor att göra i skolan nu iochmed vårat examensarbete vi håller på med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar