fredag 16 april 2010

Nya glasögon....

Idag har jag vart i skolan på förmiddagen, sen tog jag en sväng förbi mamma på jobbet för att få lite smakråd till mina nya glasögon. Fick massa presentkort när jag fyllde år hos optiker karvik så förra veckan var jag där o beställde en tid för synundersökning. Det är så jäkla svårt att välja ett par nya bågar. Vill ha lite större glasyta och lite roligare bågar än vad jag har nu men det är riktigt svårt. Tog med mig fyra på hem igår men alla kändes inte riktigt bra så jag var där förut och bytte två utav dem och fick med mig två nya hem, tänkte ta bilder på dem i kväll så ni kan hjälpa mig att välja!!
Nu ska vi snart åka ut till tomten och greja lite, får passa på när det är så fint väder för tydligen så ska det ju bli sämre imorn, hade verkligen behövt fint väder hela helgen för att få gjort så mycket som möjligt!! men men man kan ju alltid hoppas att metrologerna har fel ;)
Ha en bra fredag så hörs vi senare, kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar