fredag 23 april 2010

Krångel!!!

Köpte ju en ny mobil i lördags, en vit samsung galaxy spica, har verklugen vart jätte nöjd med den fram tills i förrgår. Då började batteriet krångla, helt plötsligt gick det inte att ladda telefonen och den ville inte starta. Den ballade även ut i går natt och hängde upp sig på varningen om låg batterinivå. Så igår var jag på Onoff och fick ett nytt batteri och det fungerade jätte bra fram tills jag skulle börja ladda den, då började den om med samma sak som dagen innan. Så nu har jag vart på onoff idag igen o fått en ny mobil men den här gången hade de ingen vit så det fick bli en svart istället, men då fick jag även med ett rött skal till baksidan av mobilen så det kan nog bli riktigt bra!!! Men detta betyder ju oxå att jag måste göra om allt jag hade lagt in i telefonen och alla uppdateringar, men men fungerar den som den ska så är det värt det!! Nu fattas bara min invislible shield som jag har betällt från katshing.se som skyddar telefonen mot repor och smuts, riktigt bra!! Hoppas allt fungerar nu så jag slipper åka till onoff på några veckor!!! Ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar