söndag 18 april 2010

Ny telefon!!

Igår slog jag äntligen till o köpte en ny mobil, har länge funderat på att köpa en iphone men vill gärna inte förlänga mitt abonnemang o då blir den ganska dyr!! Sen har jag även funderat på en den nya xperian men den är ju också ganska dyur eftersom den är just ny. Så jag hittade en LG på nätet som verkade bra med ett riktigt tangetbord och var ganska bestämd på den när vi åkte till onoff men när vi kom dit ändrade jag mig till en samsung galaxy spica istället. Jag tror att jag gjorde rätt val, känns så än så länge iaf, det enda som krånglar en del är när man ska försöka uppdatera telefonen med hjälp av medföljdande skiva :( men får försöka få Fredrik att kolla lite närmare på det!
Såhär ser den ut och jag valde såklart en vit framför en svart, känns lite fräschare och lite ovanligare än svart!! Hoppas jag fortsätter vara nöjd med den, har vart på väg att slänga iväg några gånger men det är mest för att jag inte är van vid touchskärmen och det är ganska pillrigt att skriva sms så det tar lite längre tid än vad det brukar. Men det ska nog gå bra så småningom!!

1 kommentar:

  1. Du kommer säkert fortsätta att vara nöjd när du har vant dig, det går snabbt ska du se:)

    SvaraRadera