fredag 18 januari 2013

Tillsvidare

Igår fick jag reda på att jag fått en tillsvidareanställning på försäkringskassan, så jäkla gött!!! Nu behöver jag inte gå här hemma o vara bekymrad över hur det blir efter 31 mars som vi hade anställning till innan :-) Första gången i mitt liv som jag har en fast anställning på heltid!

Nu är det snart dags för mig att börja jobba litegrann, ska börja jobba varje måndag från den 11 februari o fram till 31 mars än så länge, sen är tanken att jag ska jobba två dagar i veckan :-)

Känns både skönt o läskigt att börja jobba, ska bli jätte roligt att komma ut lite o träffa mina jobbarkompisar igen, men samtidigt läskigt att lämna min älskling en hel dag..... Men det är nog bra för F att få vara hemma lite med Lukas också! Blir nog jättebra när vi väl är där :-)

2 kommentarer:

  1. Stort grattis!!! Det är ju sååå skönt att veta :)) kram

    SvaraRadera
  2. Stort grattis.. vi är mycket glada för din skull Kram karin och Johnny

    SvaraRadera