torsdag 24 januari 2013

Biomys

Igårkväll passade jag o Fredrik på att ha en liten stund för oss själva så vi lämnade barn och hund hos mormor och morfar på majåker o gick på bio! Vi hade nämligen biobiljetter som gick ut igår så då fick vi passa på att utnyttja dom :-)

Vi såg musikalfilmen Les Miserable, jag tyckte den var riktigt bra och en otäck o skrämande handling, att folk hade det så förr i tiden, hua! Fredrik tyckte väl inte jätte mycket om den just för att dom sjunger hela filmen igenom men jag tycker helt klart att man ska se den!!

Man får ju inte så mycket över till varandra som småbarnsförälder så det kändes ganska lyxigt att komma iväg lite vara vi två o också ganska nyttigt för förhållandet i det långa loppet om inte annat ;-)

Nu är det dags att sova så natti natti!

1 kommentar:

  1. Mysigt med biokväll! Vi ska iväg nästa fredag på mat o bio, ska bli supermysigt. Men jag tror inte jag får med min karl på en musikalfilm tyvärr ;) så jag får försöka se den hemma istället. Kram ses på tisdag!

    SvaraRadera