onsdag 28 november 2012

Mina älsklingar!











4 kommentarer:

  1. Tack! Ja hon är bra hon!! :)
    Ja allt är finfint!! Hur går det för er?? Vad go han ser ut!! :)

    Har ni provat att gå på öppna förskolan nån gång än?? Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, sover han inte på nätterna?? :/

    Nja molojackorna är jättemysiga och snygga men rätt dyra, det är ju faktiskt bara en fleece..! Men jag köper på rean ibland :)

    Joline blev jätteglad ja!! :) hon kunde knappt sova igårkväll för det va så spännande och hon va så glad!!
    Jag va på öppna förskolan sist för säkert 2-3år sen, men det är lite kul så jag tänkte gå lite längre fram..! Vi kanske kan gå ihop? :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det blir säkert bättre om några veckor! :) äter han på natten? Devin äter 2-3ggr, men jag ammar så det går jättesmidigt, typ i sömnen ;)

    Ja vad kul!! :D kanske efter jul och allt? Mycket roligare att gå ihop! :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Gud vad lik Lukas var dig på de här bilderna, så himla söt! =)
    kram

    SvaraRadera