söndag 17 januari 2010

Fest

Igår va det förfest hos Lele,och efter var det stadt som gällde. Lucella är på besök i Lisch över helgen och även Fia var hemma en sväng. Först var det kalas på båsgatan för Sandra som har fyllt 30 och sen hem en stund för att fixa iordning mig lite och då kom även Fia hit. Vi fixade iordning mit hår lite och sen gick vi bort med Lele vid halv nio, där var det fullt fart fram till halv tolv när vi gick till stadt, det kunde väl ha kvittat för det är alltid lika tråkigt när man kommer dit!

Idag har det vart en riktigt seg dag, jag och Fia var en sväng vid tomten för att kolla lite hur det såg ut. Sen åkte jag och Fredrik till David och kollade på Sommaren med Göran och åt pizza. Filmen var väl sådär, ganska seg men den hade sina roliga stunder. Efter filmen åkte jag hem o gjorde mig iordning för att åka till IDH för att kolla på IBK spela mot Finspång, de vann till slut med 12-11! Brorsan gjorde ett mål och två assist. NU sitter jag i soffan och kollar på andra Johan Falk filmen som än så länge är helt okej. Imorn är jag ledig och ska gå fram en sväng på stan och åka o handla lite mat, ska också hinna med att träffa Lucella innan hon åker hem till Stockholm igen!

Ha en bra söndagskväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar