fredag 29 januari 2010

Besök av mamma och pappa

Ikväll är Fredrik på personalfest i Skara så jag har haft mamma och pappa på besök här, de var utkörda hemifrån för syrran hade kompisar hemma så det passade ju jätte bra att de kunde komma hit och hålla mig sällskap istället. Vi har ätit god mat, klyftpotatis och lövbiff, kollat på tv och tjötat massa skit. Tack för en super mysig kväll båda två! Det blir inte så ofta som vi träffas bara vi så det har verkligen varit jätte mysigt att ha dom båda här, även om jag åker hem o hälsar på nån gång i veckan blir det inte samma sak för de är inte hemma samtidigt så ofta, det är träningar, möten o andra saker.



Imorn är det dags för årets första tjejmiddag hemma hos mormor med alla tjejer i släkten, ska bli jätte kul att träffas för nu var det ett tag sen vi träffades allihopa,är alltid lika roligt att träffa dom och det blir massor med prat och skratt som vanligt! Sen blir det en lugn kväll hoppas jag så jag hinner vila lite innan det är dags att bege sig mot Fazer för att jobba natt.

Ha en fortsatt bra fredagskväll och än en gång stort grattis till världens bästa Madde som fyller 25 idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar