söndag 3 januari 2010

2009

Är lite sen med min sammanfattning av 2009 men men bättre sent än aldrig. Har haft en lugn och skön helg efter resan till Göteborg så först nu kommer min uppdatering. 2009 har varit både ett bra och ett dåligt år tycker jag. Jag har haft många bra upplevelser med min älskling, mina vänner och mina nära och kära. Detta var året jag och min älskling fick våran drömtomt och äntligen skulle börja bygga vårt drömhus i Vinninga men det var även året Fredrik blev varslad från sitt jobb och vi fick skjuta upp vårt bygge av hus. Han har fortfarande jobbet kvar för det är inget som är klart än men det blir det väl så småningom. Det var även året då jag åkte utomlands för första gången på fyra år och första gången jag o Fredrik åkte utomlands tillsammans! Detta året har även Fia flyttat från stan till Trollhättan för att plugga och jag måste säga att det känns väldigt tomt utan hennen här i stan, men jag är jätte glad för hennes skull! Vi har även fått våra pojkvänner att umgås mer och vi umgås mer allihopa. Detta år var även första året jag inte spenderade nyårsafton i Lidköping utan valde att fira nyår i Göteborg istället men det funkade jätte bra det också, vi hade en underbar nyårsafton! Det var en kort sammanfattning av mitt 2009 som till mesta dels har vart ett toppen år med undantag för vissa saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar