torsdag 11 oktober 2012

Denna eviga väntan

Nu har vi gått över tiden med fem dagar och det börjar bli riktigt tråkigt att bara gå och vänta o vänta hela tiden!! Även om jag försöker hitta på saker att göra och inte bara sitta hemma hela tiden så väntar jag och känner efter hela tiden om det skulle vara något på gång.......men än så länge har jag inga känningar alls, vi kan ju hoppas på att det bara sätter igång istället :)
 
Det är vädligt tungt och trångt där inne nu så varje rörelse jag eller bebisen gör, gör ont och jag sover inget vidare heller. Nu har jag fått gnälla av mig lite så nu känns det lite bättre........Vill ju egentligen inte gnälla men det blir lätt så ändå ;) 
 
Känns inte som att magen kan bli mycket större nu......
 

3 kommentarer:

  1. Jag tror det blir en liten Märta som tittar ut den 15.e, så hoppas du kan stå ut tills dess ;-)

    Kram till dig <3

    SvaraRadera
  2. Ja det tror Lind också!! Vem vet det kanske blir så o det är ju inte så många dagar kvar dit så jag ska nog stå ut isåfall:))) Kram kram o ge tjejerna varsin bamsekram från mig!

    SvaraRadera