onsdag 4 juli 2012

V.27

Nu har vi gått in i vecka 27 redan, än så länge känns det som att tiden går ganska fort ;) Blir väl värre längre fram kan jag tänka mig! Men eftersom jag har haft all min semester nu, började jobba i måndags, så kanske tiden går lite fortare när man jobbar hela tiden nästan!! Ska försöka jobba fram till mitten på september om jag orkar......Börjar känna av lite foglossning när jag sover, när jag suttit för länge eller när jag går för länge, hoppas att det stannar där så det inte blir värre iaf =)


3 kommentarer:

  1. Tack, ja det ska bli härligt med en uteplats som är precis som vi vill ha den :)
    Det måste va skönt att bygga nytt hus och få välja precis allt!!?
    Ja det skiljer ju bara typ 2 veckor på oss, inte alls mycke :) men det känns konstigt att det är så långt kvar tycker jag, jag har redan jättestor mage tycker jag ;)
    Hoppas inte din foglossning blir värre!!

    SvaraRadera
  2. Hej! Kanske en dum fråga, men skulle jag kunna få din mailadress? Vi är en liten familj i från Trollhättan som planerar och bygga ett lärkan. Det hade varit så intressant och höra hur ni har upplevt det. Om det är något ni skulle ändra på eller gjort annorlunda osv. Med vänlig hälsning, Helena och Marcus . Min mailadress; helena.lindh@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jo jag gillar att kolla barnkläder :P
    Nej vi vet inte!! Vet ni vad ni får? //Marie

    SvaraRadera