lördag 4 februari 2012

Mysigt besök!!

Nu var det ett tags sen igen som jag skrev men när jag jobbar på veckorna är jag så trött när jag kommer hem och har en del annat att göra så jag orkar inte riktigt....ska försöka bättra mig! Ville också passa på att tacka för alla gulliga kommentarer på mitt förra inlägg om vår ny familjemedlem!!!

Förra fredagen hade jag jätte mysigt besök här hemma i form av Lisa, Rosa, Madde, Theo och Linda :)) Vi fick äntligen träffa lilla Rosa som är det senaste tillskottet i kompiskretsen....Hon är helt underbart söt och pytteliten! Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord i flera timmar och när det var dags för de andra att åka hem, stannade Linda eftersom hon skulle sova här.....det var verkligen roligt att hinna umgås lite mer och prata igenom allt ordentligt, det var ett tag sen.....Bjuder på lite bilder på de små liven också :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar