tisdag 24 januari 2012

Leia

Äntligen kan jag dela med mig av min hemlighet som jag har burit på i en vecka lite drygt!! Vi ska nämligen få en ny familjemedlem :))) Om ca fyra veckor får vi äntligen hämta hem vår lilla tjej från hennes uppfödare i Jung.....Vi ska bli med hund!! Vi ska få hem en liten Basenji valp som ska heta Leia, hon är helt underbart söt...vi var och hälsade på henne i veckan som har gått och jag passade på att ta några bilder också :D



Så nu sitter vi hemma och pluggar på allt vi hittar om både rasen och hur det är att och vad man ska tänka på när man skaffar hund, kollar även runt på massa hundsaker, som matskålar, transportburar, koppel o en hel del mer grejer :)) Det ska bli helt underbart mysigt att få hem den super söta lilla tjejen :)

8 kommentarer:

  1. Jättesöt!! Då vill jag komma hem till dig och leka =)

    SvaraRadera
  2. Sicken liten goding!! Så mysigt <3

    SvaraRadera
  3. Sötis =) Ras?

    SvaraRadera
  4. Petra: Du är så välkommen när du vill :)
    Rebecka: Hon är en liten Basenji valp....
    Tack för alla söta kommentarer!!

    SvaraRadera
  5. Tjoho en kompis!!!
    Se till att jag får träffa honom snabbt så jag kan lära honom allt jag kan ;)

    SvaraRadera
  6. åh vilken sötis! Vad roligt med en liten hund! =)
    Fina gardiner du har fått upp oxå, visst får man lite vårkänslor emellanåt fast det fortfarande bara är januari! =)
    Hoppas allt är bra!
    Kramis

    SvaraRadera
  7. Vilken sötnos! Lycka till! // Maria O

    SvaraRadera