tisdag 4 augusti 2009

TOMTÄGARE

Igår började en ny arbetsvecka, nu har jag bara två veckor kvar att jobba...sen börjar skolan igen! Efter jobbet åkte jag direkt till banken för att fixa det sista med lånet och att allt var klart inför mötet idag. Senare på kvällen åkte jag, mamma, mormor och Christina till Vinninga för att spela bilbingo men vi vann inget som vanligt :( Kom hem till en tom lägenhet, kollade lite på tv och gick sedan och la mig.
Idag har vi vart på banken återigen för att göra klart det sista med tomten, få nycklar, fixa slutsumman plus lite annat. Så nu är vi officiellt tomtägare! Skönt att äntligen få det klart, för att fira lite åkte vi till Elan och åt pizza efter banken. Sen tog vi bilen till Vinninga för att kolla in alla stugor och uthus, vi tog även med Fredriks pappa, hans sambo och lille Adam dit bort. Hittade en del fina möbler som de lämnat kvar och ska nu rustas upp lite så går det nog att använda de igen. Nu är vi nyss hemkomna och sitter och slappar i soffan. Imorn händer det ännu mer spännande grejer men det återkommer jag om imorn.

Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar