torsdag 20 augusti 2009

Fortfarande ont......

Nu börjar ryggen bli bättre men kan fortfarande inte sitta för länge eller gå jätte långa stäckor men det går åt rätt håll iaf, väldigt skönt med tanke på att vi åker till Mallis i natt, 03.00 går bilen från stan. Ska bli så hiimla skönt att komma bort lite och ladda batterierna innan skolan börjar igen. Veckan som har gått har jag mest spenderat i sängen, vart en sväng på stan för att träffa min pärla, Elin, innan hon åker hon åker tillbaka till Örebro, kommer sakna henne massor!! Men ska ta mig i kragen o hälsa på henne snart! Jag hade ju lovat en massa bilder från helgen och tomten men jag orkar inte riktigt som det är nu så det får komma när vi kommer hem igen. Då kommer det även en uppdatering och bilder från veckan utomlands. Så nu tar jag en liten paus från bloggandet en vecka och vilar upp mig lite, känns behövligt! Så ha de nu toppen allihopa så hörs vi!!!

Många kramar från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar