fredag 8 februari 2013

Det börjar närma sig....

Nu är det bara tre dagar kvar sen är det dags för mig att börja jobba lite grann.... Jag börjar på måndag o ska jobba dagtid varje måndag ett tag framöver!

Det är blandade känslor över att börja jobba, på ett sätt ska det bli jätteskönt o roligt att komma hemifrån lite men det känns också lite läskigt att lämna min lille skrutt redan, han är ju inte så gammal! Men han kommer få det toppenbra hemma med pappa, det vet jag och jag tror också att det är nyttigt att dela lite på ledigheten så att båda får vara hemma....

Men innan det ska vi börja helgen med att gå på kalas ikväll hos Jacob o Arvid som båda har fyllt år! Vad resten av helgen har att erbjuda har vi inte riktigt bestämt än men nåt kul ska vi lyckad hitta på :-))

Hoppas ni får en bra helg, kram kram











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar