måndag 31 december 2012

2012

Så var detta året snart slut o detta ska firas med fina vänner och god mat!! Kanske även blir en sväng utanför dörren för att kolla in fyrverkerierna :-)

2012 var för min del det bästa året på länge! I januari bestämde vi oss för att skaffa en hund, hittade efter mycket letande rasen Basenji o tillslut också vår älskade vovve......

I början av februari fick ett besked vi längtat efter såå länge, vi skulle få en liten bebis!! I slutet av denna månad hämtade vi vår fina tjej Leia <3 br="br">
I april fick jag nytt jobb på försäkringskassan o äntligen skulle jag få slippa nattjobbet.....

I september gick jag hem från jobbet efter att ha mått ganska dåligt ett tag så det kändes väldigt skönt! Men vad jag inte visste va att jag skulle få gå hemma ett bra tag innan vår lille ville titta ut, jag gick över tiden 16 dagar....

I oktober valde äntligen Lukas att komma ut till oss, han var en stor kille som vägde 5 kg o föddes med kejsarsnitt! Vi njöt länge i bebisbubblan av att blivit föräldrar o gör givetvis fortfarande!!!

December har varit en mysig månad med första julfirandet som en liten familj med vår älskade son o annat som hör julen till!!!

Så en slutsummering av detta året är att det är det bästa i mitt liv tillsammans med året 2006 då jag träffade min prins som jag älskar mer o mer för varje dag som går!!!!!
Hoppas på ett riktigt bra år även nästa år men det blir svårt att slå 2012!!

Önskar er alla en toppen kväll och ett riktigt gott nytt 2013 :-))


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar