söndag 16 januari 2011

Stora badrummet

Här kommer lite bilder på ett nästan färdigt badrum. Det är bara golvet som saknar fog annars är det klart!! Vet inte riktigt hur jag känner för golvet egentligen, vi hade bestämt oss för en platta som var mycket större och lite mörkare grå, den var jag jätte nöjd med. Men det visade sig att det gick inte att göra något fall med den eftersom brunnen till badkaret sitter mitt i badrummet och kommer att synas framför badkaret så skulle sdet inte bli så snyggt att skära i plattorna när det kommer att synas. Hade vart skillnad om brunnen hade legat under badkaret. Då hade det inte spelar något roll och inte synts heller :(( Så vi fick tänka om lite och välja mindre plattor och jag känner mig sådär nöjd just nu men det blir nog bättre när möblerna kommer på plats också, då ser man ju inte lika mycket av golvet och tänker inte på det lika mycket......På bilderna ser golvet bättre ut än i verkligheten, ser mer blå-grått ut annars...






                                      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar