fredag 15 oktober 2010

Veckan som gått......

Detta har varit en riktigt bra vecka, har äntligen träffat mina vänner, var en evighet sen vi sågs sist, synd bara att inte Lisa kunde vara med oxå!! Jag och Fia tog en sväng på stan och kikade lite, köpte ett par jätte mysiga benvärmare och två par knästrumpor, hittade oxå ett par vinterstövlar som jag tänkte införskaffa mig när jag fått min lön :)) Sen tog vi en fika på Bakgår´n, riktigt mysigt!!!
Har även hunnit jobba en del och ringt lite viktiga samtal, fixat köksritningar, lämnat in räkningar på banken, grejat lite här hemma och slappat i soffan......Har några viktiga samtal kvar som jag måste ringa på måndag och på måndag kommer även mäklaren och kikar på lägenheten och tar lite bilder. Så förhoppningsvis ligger den ute till försäljning i slutet på nästa vecka!!
Nu till den bästa grjen som har hänt på länge förutom att vi har börjat bygga på huset....MIN ÄLSKLING HAR FÅTT NYTT JOBB!!!!!! Känns så jäkla gött och veta att han har en säkrad inkomst i sex månader framåt så slipper vi bekymra oss om hur mycket vi jobba och om vi klarar allt ekonomiskt.......så på måndag börjar Fredrik jobba på Kellfri i Skara och ska köra Truck. Stort grattis till dig mitt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar