onsdag 1 september 2010

Måndag, tisdag, onsdag

I måndags hade jag besökt av mammas vänner som skulle fira mig för att jag fyllt 25 år för fyra månader sen ungefär, men men bättre sent än aldrig.... Jag bjöd på lasagnette och rabarberapaj m. vanlijsås till efterrätt, det var riktigt gott!! Sen var det dags för mig att åak o jobba igen, hade ju jobbat på mat & inköp hela dagen först... så jag var vaken i drygt 24 timmar men det gick faktiskt bättre än vad jag förväntat mig, somnade dock som en stock när jag kom hem. På eftermiddagen igår var vi ute på tomten och fixade lite med kantstöden som måste vara klara imorn när rörmokaren kommer och ska göra de första delarna, sen är det dags för armering med mera. Ska åka ut imorn o ta lite nya kort så ni får se hur långt vi har kommit...... idag har jag tvättat för fullt, diskat och fixat till mina blommor, snart dags att åka till jobbet igen :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar