torsdag 26 augusti 2010

Ändrade planer...

Som många av er kanske vet hade jag bestämt mig för att plugga vidare nu i höst om jag inte fick något jobb och något jobb har jag inte fått men samtidigt har jag verkligen inte känt för att fortsätta pluggandet. Har också känt att bygga ett hus samtidigt som man ska plugga och dessutom i Jönköping går inte riktigt ihop så jag har nu valt att vänta med pluggandet ett tag och göra klart min examen till våren. Så vad ska jag då göra hela hösten förutom att bygga hus? Jo jag ska gå tillbaka till Fazer och jobba natt så mycket som möjligt och det ska bli så himla roligt att träffa min arbetskamrater oftare samt att jag får mer tid över till annat och kan välja att göra vad jag vill på min fritid och inte känna den ständiga pressen av att det alltid finns något jag måste göra inom skolarbeten eller liknande :)) Så just känner jag ett stort inre lugn och bara njuter av tillvaron......ska bli jätte spännande och roligt att kunna koncentrera sig totalt på vårt husbygge som jag berättar om mer imorn för nu är det snart dags att åka mot jobbet o ännu en natt på Fazer!!!
Ha de toppen kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar