fredag 4 juni 2010

SOMMARLOV!!!

Äntligen är jag klar med alla tentor, gjorde den sista nu imorses och den gick riktigt dåligt!! Men men just nu orkar jag inte bry mig om det för det är sååå skönt att det är över och jag kan njuta av mitt sommarlov :))) Hoppas på att de andra två tentorna jag har gjort gick bra iaf!! Idag ska hoppas jag på att jag och fredrik hittar på något roligt, åker på en liten utflykt kanske ;) Ikväll blir det nog att kolla på fotboll i Skultorp tror jag och imorn blir det fika på majåker för att fira att jag klarat av mina två år på högskolan och numera är utbildad Marknadsekonom!!! o på natten sen blir det jobb! Söndags blir det lite kalasande för Fredrik som fyllde år i måndags, Grattis babe! Ha en toppen fredag för det ska jag ha :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar