måndag 29 mars 2010

Omställning av klockan och biljard med Lucy....

Igår natt ställde vi ju om klockan mot sommartid och det innebar att vi jobbade en timme kortare, riktigt skönt !!! men det innebar också att dagen igår gick alldeles för fort. Vaknade kl två coh då åkte jag, Lucy och Frippe till den nya pizzerian vid Hjertbergs och käkade, helt okej! Vi åkte sedan vidare mot bowlinghallen för att spela biljard, jag förlorade stort men det var kul ändå. Blev också en sväng till Hjertbergs för att inhandla det som vi inte hade hemma för att göra tacos på kvällen. Hade en lugn och skön kväll framför tv kollandes på den femte Johan Falk filmen som gick på tv. Var hur trött som helst hela dagen igår men när det var dags att sova blev jag super pigg, så himla typiskt, tur att jag inte skulle till skolan idag och kunde sova ut och ta igen mig lite!! Det behövdes :)
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar